Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Fordána

30. 5. 2011 9:06
Karma

Vám i Bakovi.

0 0
možnosti
AS

viveka

30. 5. 2011 8:13
Nejen myšlenky,

mám jednu velmi citlivou fenečku, a ta vůbec nebere, když se s ní pomazlím jen "jako" a citově to odfláknu. Zůstává strnulá a čeká, dokud se opravdu nesoustředím a opravdu nesáhnu do hloubky úpřimnosti srdce, pak teprve radostí roztaje, že to je ono. :-)

0 0
možnosti

jarinka

24. 9. 2010 7:51
Krásný článek po všech stránkách.

Pes je pro člověka pokladem. Vás dokonce odvrátil několikrát od "konečného řešení", jak píšete. A dobře udělal, bylo by vás škoda, krásně píšete a máte rád psy. Obrovská karma pro vás a vašeho Baka. !!

0 0
možnosti
ST

Stará turistka

23. 9. 2010 22:22
Je o tom knížka - Váš pes to ví.

U toho mého se mi bohužel žádné nevysvětlitelné schopnosti nepodařilo objevit, závidím. :)

0 0
možnosti
JP

johnpeters

23. 9. 2010 13:59
Děkuji.

I za mou jezevčici,takto nejhodnějšího tvora,jakého jsem kdy v mém takřka šedesátiletém životě poznal.A také za to,že se ke čtení myšlenek touto mou kamarádkou mohu též přiznat.Dosud jsem to tajil v obavě,aby mne nazavřeli do blázince pro mé nějaké obsedantní představy..P.S.je jí šest lidských let,a za ten čas mne dokázala navrátit se ke všem kladným hodnotám člověka.Nejsem schopen jí to ničím oplatit.Tak se snažím,abych se k ní choval tak,jako ona ke mně.I k okolí..P.S.Jsem ovšem jen člověk...V

0 0
možnosti

abrakus

23. 9. 2010 13:42
Čte ...

... všechny ... Hezký den.

0 0
možnosti
X

x.hanina

23. 9. 2010 13:27
Děkuju...

.. krásné čtení, které mě dneska obzvlášť potěšilo. Můj třináctiletý labrador  začíná být už na odchodu, srašně mě to bolí... to Vaše laskavé povídání  mě pohladilo.

0 0
možnosti
B

Bobrufka

23. 9. 2010 12:06
Moc hezké, karma

Je zajímavé, že velcí psi se nechají překračovat, ani se nehnou, ale malí hned vyskočí, abychom je náhodou nezašlápli :-)

0 0
možnosti
AB

Andrea Bartosova

23. 9. 2010 11:57
Diky za clanek...

Mam 10-leteho kocoura a devitiletou fenu retrivra.. Oba jsou ve cteni mych myslenek naprosto nedostizni... To souzneni je opravdu nadherne, kdo nezazil - nepochopi :-)

0 0
možnosti
R

rony100

23. 9. 2010 13:39
Re: Diky za clanek...

Mám tytéž zkušenosti se psem a kočkami. Ale zkuste to vyprávět nějakému vědci. Nejlíp ze skupiny Sisyfos ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS