Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Pane Husáku díky za článek a karma.

Vzhledem k počtu diskutérů pod Vašimi bezvadnými, ostře kritickými články, mám dojem, že případní diskutéři pod nimi se bojí/nebojí diskutovat.

Já osobně se těším na další. [>-]R^

0 0
možnosti
ZH

Velká omluva. Příspěvek patří pod článek: Pokrytci kam se podíváš.

0 0
možnosti
VF

Tak se dívejte na Barrandov, Novu, nebo Primu - máte velký výběr

(a vrátíte se na ČT).;-D

Upřímně řečeno - zprávy jakékoliv televizní stanice nesleduji. Odnaučila jsem se to v době, kdy imperialisté celého světa chtěli zahubit naši krásnou zemičku. Po roce 1989 jsem naivně doufala, že si zvolíme ty nejlepší z nás ve svobodných volbách a naše zem bude vzkvétat.

Ó já naivní ....

3 0
možnosti
LS

Souhlasím. Na obrazovce by se při vysílání ČT 24 mělo objevovat hlášení "Pozor sledování ČT 24 škodí zdraví". Stejně jako na krabičce cigaret.

4 3
možnosti
JS

Bohužel je to Vaše chyba. Stále jste ještě nepochopil, že zpravodajství v ČT je humoristický seriál na pokračování.

2 1
možnosti
Foto

Dělejte to jako já. Zapnu telku a vemu do ruky elektrickou kytaru. Nemám ji zapojenou do komba, poslouchám kecy moudrých a brnkám si, co mě napadne. Jakmile hustota keců překročí jistou mez, zapojuji šňůru do komba. Čím vic keců, tím více jde volume na max. Jakmile začnu rušit ostatní v domě, jde kytara do sluchátek, sluchátka na uši a kecálisti v telce k šípku. Jste také muzikant, tak šup s kytarou na klín.

1 0
možnosti
PB

.... tož vítajte v klubu !,- enem mi budka nebere proč to vlatně pouštíte když ste si dal zákaz,- ..... něco jako sebetrýznění, nebo cóóó ?!?

3 0
možnosti
Foto

Takový zákaz jsem si naordinoval již před několika lety a musím napsat, že to výrazně prospělo mé psychice. Já jsem si ale, v rámci duševní hygieny, tento zákaz rozšířil na všechny debatní pořady nejen na ČT, ale i na ostatních TV a nesleduji ani zpravodajské relace. Dostal jsem se v očistě tak daleko, že pokud někdy spustí upoutávku na večerní zprávy, tak ihned přepínám kamkoliv, stejně jako při náhlé reklamě.

Doporučuji všem, je to velmi přínosné.

6 0
možnosti

Tenhle zákaz jsem si dal před několika lety taky.

2 0
možnosti
VR

...a moc vám to nepomohlo, viďte?:-)

0 5
možnosti
JJ

J45i55ř50í 43J48o63n76á59š

15. 4. 2016 11:28

ČT? Přesně jste napsal .Je to marný,je to marný,je to marný!R^;-D

9 2
možnosti
RC

Nechci nejak branit CT, ale Vase interpretace je take trochu zkreslena, jaksi jste zapomnel na strelbu gumovymi projektily prave tam, kde byli ti Vami zminovani dvanactileti vyrostci. A gumovy projektil je na dvanactilete dite opravdu moc, at dela, co dela. To uz muzou rovnou strilet ostrymi.

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/budeme-zabijet-demonstranty-spor-policie-v-nemecku_236712.html?showTab=diskutovane

3 15
možnosti
JK

J91a70n 53K67o49z35á51k

15. 4. 2016 14:04

To můžou.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS