Diskuse

Omluva mým čtenářům

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nebuďte smutný - hodně lidí včetně mě chodí číst blog sem právě z těchto důvodů - tady jsou ty nejzajímavější;-D

0 0
možnosti
JK

J98a45n 90K95o90ř68á12n

24. 2. 2017 13:16

ještě že nepíšu blogy. Prakticky podle toho zdůvodnění co vám idnes poslala není asi možnost napsat jakýkoliv blog.

0 0
možnosti
Foto

Pane doktore! R^

Nám, novodobým "xenofobům, náckům a fašistům" (a že nás je) nesouhlasícím se vstupem cizích muslimských "vojsk" na naše území EU, se omlouvat vůbec nemusíte!

Náš morální profil je už tak zkažený, že ani jeho snaživá "ochrana" ze strany administrátorů už s tím nejspíš nic nenadělá. Rv

4 1
možnosti
PV

P84a51v69e25l 66V78é77b79r

19. 2. 2017 17:57

Tak už vám smazali i tohle. Ministerstvo_pro_jedinou_pravdu, zastoupené místními moderátory, se činí!

4 1
možnosti
Foto

Nesmazali. Presunuli. Administrace postupuje podle pravidel ktera podepisuje kazdy bloger a diskuter.

2 2
možnosti
Foto

Já to zjistil skoro okamžitě. Články totiž většinou nečtu, stačí mi titulek a perex. A najednou bum, článek je pryč.

Tak jsem hned věděl, která bije, protože mě to potkalo taky.

A vážně se na mě a na mojí manželku Jaroslavu nepamatujete? Šlo tenkrát o Paříž, kde jsem byl "pečený vařený".

1 0
možnosti

Váš článek jsem sice nezastihl, takže nemůžu posoudit oprávněnost jeho stažení, ale stačí mi vzpomenout na mé neškodné diskusní příspěvky, které mi tahleta parta fanatických sluníčkářek už smazala a docela věřím tomu, že byl neškodný také. Co si o inteligenci těchhle dam myslím, zde napsat nemohu, ale nic lichotivého to není. ;-)R^

4 0
možnosti
Foto

A co vam brani si jej precist?

3 2
možnosti