Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkný zážitek v krásném sobotním odpoledni... Všímavá sousedka,to je něco, a

čeho všeho ona si nevšimne, co?...R^;-D

0 0
možnosti

Kdyby se vám viditelně kouřilo z kalhotek, věřte, že bych si toho všiml i já !!!

0 0
možnosti

J94a39r35a 16R48a39n88k

5. 3. 2017 18:01

Takze to je Back to the future..... Stane se to opravdu v breznu 2017?

0 1
možnosti

Vy nevíte, který je rok ??? Stalo se to 4.března 2017, tak co má být?

1 0
možnosti

Jenom jednou jsem tu v diskuzi použil to označení moudí, které máte v titulku. Okamžitě mě mázli - příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuze. Tož nevim. :-/

0 0
možnosti

:-) R^ Dobrý

Ale podle mého jste měl tu sousedku pořádně seřvat. Třeba nějak takto: "Jak se to vyjadřujete o mém přirození ?! Jaký p i n d í k ?! ;-O ;-D

0 0
možnosti
Foto

Není nad to, mít pohotovou sousedku, toho si važte!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Hezké, karma, ale teplota na slunci se neudává. To je fyzikální nesmysl. Můžeme hovořit maximálně o pocitech.

0 0
možnosti

Co chcete touto připomínkou dokázat? To si myslíte, že jsem úplně blbej? Můj fejeton není o meteorologii, takže je mi úplně jedno, co se měří. Já mám dva venkovní teploměry a jedním z nich si měřím i teplotu na slunci, která není žádným fyzikálním nesmyslem, ani pocitem. Což jste v dokumentech o přírodě neslyšel informaci, že například v některé poušti přesahuje teplota povrchu písku 80 stupňů?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS